maaakus Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 kommer med några här: http://www.jfronline.com/modules/jeux/scre...appelz_test.jpg http://www.jfronline.com/modules/jeux/scre...appelz_gaia.jpg http://images.17173.com/news/images/cn0604...60505rap01c.jpg :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 ser rätt nice ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Vad kräver detta spel av datorn? sitter nämligen på en lagg dator för att min dator krascha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Det såg ju ut att vara rikigt bra grafik ju. Man kanske ska testa B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Det sket sig. Min dator pallar inte spelet ._. , måste ha pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Vad kräver detta spel av datorn? sitter nämligen på en lagg dator för att min dator krascha Minimum Requirements CPU VGA RAM Direct-X Pentium-III 800MHz 128 MB 3D accelerator VGA card 512 MB 9.0c Pentium-IV 1.5GHz GeForce2 MX / Radeon 7000 512 MB 9.0c Recommended Requirements CPU VGA RAM Direct-X Pentium-IV 2.0GHz 128 MB 3D accelerator 1024 MB 9.0c så här står det på deras hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Vad kräver detta spel av datorn? sitter nämligen på en lagg dator för att min dator krascha Jo jag läste detta. Spelet kräver ju mer än wow :lol: .. fast det är ju gratis så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 17 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Är det någon mer som har några kommentarerer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Tråkigt, buggit, fult. En Lineage 2 kopia. Det var min kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 men berra lineage 2 är väl inte free2play Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 (redigerat) Kan nån posta en screenshot från spelet? Google is your friend. Sen kan du ju kolla lite på officiella hemsidan nästa gång också, brukar nämligen finnas en screenshotavdelning där.[sCREENSHOTS] Tycker att det ser ganska snyggt ut... Dock liknar det L2... Kanske laddar ner det sen ändå :D Men håller mig nog till ROSE ett tag till... ^^ Edit: Eller inte. Min dator lär nog dö. Hej, mitt RAM är elakt ibland. </3 Redigerat 19 December 2006 av Sherikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 men berra lineage 2 är väl inte free2play Det finns ju free servers. Men det är inte en fråga om det är p2p eller f2p, det liknar fortfarande Lineage 2 för på många sett. Spelsystemet och grafiken är för likt, finns inga nya ideer. Har sett många sådana spel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.