mashemoto Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag hade tänkt skaffa något nytt spel till gamecube och blev väldigt sugen på ett RPG spel och så kom jag att tänka på pokemon men nu undrar jag om det finns något kul pokemon spel som är typ som dem till gameboy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Pokemon XD gale of darkness e urkul. Bossen på spelet har de tre fåglarna o Lugia som man kan fånga. Kan även fånga version exkusives från GBA spelen. Efter avklarat spel så kan man byta mellan sina GBA pokemon spel o Pokemon XD gale of darkness. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 finns bara 2: Pokémon Colloseum & Pokémon XD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 och e dom typ som gameboy spelen? typ man går omkring och fångar pokemon och möter gym-ledare och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Näe inte direkt: Länk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Med andra ord du är en gubbe som har en konstig mekanisk-arm som man kan fånga speciella pokemon med. Sen möter man skurkar på olika ställen som man ska stoppa. Inte precis lik GB versionerna men dom spelen är bra. Fast jag tröttnade på Pokemon Colosseum när jag klarat ut det. Har inte Pokemon XD så jag vet inte om det är ungefär samma sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 ok men det verkar ju kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 XD är det bästa,men jirachi finns i pokemon chanel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg