Backstab Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Hej! Jag har en lvl 29 rogue ally.Vad ska jag ha för mace lr svärd? JAg har en 2 mace som skadar 32-61 och 16 damage per second.Men dom e fula så jag vill hellre ha ett svärd men jag hittar inget som e lika bra. Vad tycker ni jag ska ha??Säg gärna förslag på svärd så kollar jag dom på thottbot :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Gå inte på coolhet,ta det som är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 cruel barb finns ju med du kanske har nått bättre en den nu men den droppas i DM iaf den är bara duglig vid 30 men jag har sätt sånna om har haft sämmre en den, men jag recomdera att du skaffa daggern som droppas i gnomergan, och sen skaffar du ett svärd till off-hand om du vill ha svärd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 The Butcher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 The Butcher OK droppas den någon stans?för jag har inte råd att köpa den kostar runt 20g lr mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=9446 droppas i gnomeregan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Spliffor: Jag tror han ville ha ett off-hand wpn ^.^ och hyldran0: kan du sluta länka items som är omöjliga att få? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 The Butcher är inte omöjlig att få, däremot är chansen minimal. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 du fattar vad jag menar :P han länkar till typ assasains blade å sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=9446 droppas i gnomeregan Den är ju sämre än den jag har! lr :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 om din mace har 16 dps, och den 22, då är ju svärdet bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 om din mace har 16 dps, och den 22, då är ju svärdet bättre! ja men min har ju mer damage lr :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg