limmo Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 vilket lag går du i asså fotboll jag går i lärjee! dom äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Jag ska kanske börja FC Järfälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 FC Järfälla? det har jag inte hörts om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Spelar i Rasbo IK i fotboll och innebandy :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag spelar i Enskedes U-lag. Och vi ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Främmestads IK ^^ E me i alla möjliga lag där^^ P14,P16 åsså har jag vart me B-och C-lagen ett par matcher^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 8 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag spelar i Enskedes U-lag. Och vi ÄGER! nehe du där vi har vinnit er alltså 96orna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag spelar basket i KFUM Central, vi :eger er alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag spelar basket i KFUM Central, vi :eger er alla. KFUM det betyder att du bor i linköping eller där nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag spelar basket i KFUM Central, vi :eger er alla. KFUM finns på jättemånga olika ställen t.ex. KFUM Jämtland, KFUM söder osv. Dock KFUM Central tror jag bara det finns ett av, och det är här i stockholm. Jag har aldrig varit i Linköping, dock har jag lirat basket både i Nyköping och med Norrköping dolphins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag spelar basket i KFUM Central, vi :eger er alla. aha detta visste jag inte, för jag känner några som spelar i KFUM o dom bor i linköping Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag spelar basket i KFUM Central, vi :eger er alla. KFUM står för Kristna Föreningen Unga Män, du kanske har någon tjejkompis som lirar i KFUM? Isåfall heter det inte KFUM utan KFUK, Kristna Föreningen Unga Kvinnor. Där jag spelar har vi ett högkvarter, och alla (även tjejerna/kvinnorna) kallar det för KFUM. KFUM i engelsk översättning blir YMCA (yyymcaaaaa-låten!), Young Man Christ.. någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.