Hedman Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag spelar i Nynäshamns IF 94 :) Vi är bra vi spelar iallafall i svår-serie :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Vad är svår-serie? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Det är om man möter bättre lag. Så i svår serie möter man alltid bra lag Och i Lätt lite lättare Och medel ja ni förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Jo jag fattar, men man behöver väl inte spela i ett bra lag bara för det spelar i en svår serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Jo men man måste oftast komma bra i medel säsongen för att sedan nästa säsong kunna avancera till nästa serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Nästa år så kan det bli elit med P16, d.v.s den bästa serien här omkring :D Med P16 iår spelade vi i 3:an, och vi kom tvåa, på målskillnad!Så antingen så får vi spela i 1:an eller Elit ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
busa Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 basket suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Basket har inte så mycket och göra med Fotboll ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedept1 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 jag spelar i TNIS alltså torshälla nyby IS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Inga fler basketspelare här? Eller någon curlingnörd, hahahah. basket suger! f*n vad coolt du är!!!!11 KAN JAG FÅ DIN AUTOGRAF??+++??++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.