darzak Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 (redigerat) på den senaste tiden så har jag försökt fixa hacks till maplestory och nu har jag det , men det är många som är emot hacking i detta forum så jag vill bara fråga om ni tycker att jag antingen skriver en tråd om hur man hackar pm:ar folk hur man hackar lr hålla det för mig själv skriv gärna era egna reflektioner om vad som är okej och inte okej... ps: man kan få sin gubbe bannad ingame om man blir ''tagen'' med ''extrema'' hacks... (jag hackar ofta men jag typ vac hackar inte om ni fattar vad det e)! Edit1: ni blir alla ni som sa att man inte kunde hacka ms ägda! ingen av er kommer få hack programmen om jag releasar Redigerat 2 December 2006 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag hackar:P fast jag blev typ bannad direktXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Hacking är olagligt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Som Yantra säger. Fuska.se stödjer inte olaga hackningsmetoder, och jag tror inte Admin skulle acceptera det. Men du kan ju PM:a Admin och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Ett sk. 'hack' i maplestory är att springa snabbare, döda gubbar snabbare och gå upp i lvl snabbare. För mig är ett hack när man hackar någon, en takeover liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 vart hittar ni hacks? MS var nogot jag hollde po med for 2 or sedan... ska nog kora om jag httar hacks... kan jag googla for dom lr? (e utomlands i ett cybercafee so dom har inte oa 'a''o' istellet har dom šćč och đž) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 w00t en ny patch... fast nu måste jag hitta dom nya addreserna:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Äsch det bästa är ju att man inte måste hitta adresserna själv, de kommer typ upp hur fort som helst på nätet. :P ... Bara undrar ifall det är någon Kill Limit kvar, alltså om man blir disconnectad när man dödarfiender för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Det som är så jobbigt med maplestory är att det är så svårt så att du måste använda hacks. Den stora hackerkanalen är ju bellacon, alla hackar där. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Det är inte direkt svårt, men det är tidskrävande som in i h*lvete, och levlande blir ett pinande h*lvete när du kommer till högre levels. Sen så blir det tråkigt att levla eftersom du bara slaktar monster 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (redigerat) Det är inte direkt svårt, men det är tidskrävande som in i h*lvete, och levlande blir ett pinande h*lvete när du kommer till högre levels. Sen så blir det tråkigt att levla eftersom du bara slaktar monster 24/7 Skulle aldrig börja hacka vid t.ex. 30 lvl, finns ju hemskt mycket att riskera ifall man blir tagen. EDIT: Med 'riskera' menas då att bli bannad. Inte så kul att vara uppe i lvl 30 och sedan inte kunna logga in mer. Redigerat 7 December 2006 av Helgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jo, det är mycket väl sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.