darzak Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 (redigerat) på den senaste tiden så har jag försökt fixa hacks till maplestory och nu har jag det , men det är många som är emot hacking i detta forum så jag vill bara fråga om ni tycker att jag antingen skriver en tråd om hur man hackar pm:ar folk hur man hackar lr hålla det för mig själv skriv gärna era egna reflektioner om vad som är okej och inte okej... ps: man kan få sin gubbe bannad ingame om man blir ''tagen'' med ''extrema'' hacks... (jag hackar ofta men jag typ vac hackar inte om ni fattar vad det e)! Edit1: ni blir alla ni som sa att man inte kunde hacka ms ägda! ingen av er kommer få hack programmen om jag releasar Redigerat 2 December 2006 av darzak Citera
spyro Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 jag hackar:P fast jag blev typ bannad direktXD Citera
LillBerra Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Som Yantra säger. Fuska.se stödjer inte olaga hackningsmetoder, och jag tror inte Admin skulle acceptera det. Men du kan ju PM:a Admin och fråga. Citera
Gäst Helgon Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Ett sk. 'hack' i maplestory är att springa snabbare, döda gubbar snabbare och gå upp i lvl snabbare. För mig är ett hack när man hackar någon, en takeover liksom. Citera
Hunted Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 vart hittar ni hacks? MS var nogot jag hollde po med for 2 or sedan... ska nog kora om jag httar hacks... kan jag googla for dom lr? (e utomlands i ett cybercafee so dom har inte oa 'a''o' istellet har dom šćč och đž) Citera
spyro Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 w00t en ny patch... fast nu måste jag hitta dom nya addreserna:( Citera
Gäst Moberg Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Äsch det bästa är ju att man inte måste hitta adresserna själv, de kommer typ upp hur fort som helst på nätet. :P ... Bara undrar ifall det är någon Kill Limit kvar, alltså om man blir disconnectad när man dödarfiender för fort. Citera
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Det som är så jobbigt med maplestory är att det är så svårt så att du måste använda hacks. Den stora hackerkanalen är ju bellacon, alla hackar där. ;P Citera
LillBerra Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Det är inte direkt svårt, men det är tidskrävande som in i h*lvete, och levlande blir ett pinande h*lvete när du kommer till högre levels. Sen så blir det tråkigt att levla eftersom du bara slaktar monster 24/7 Citera
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 (redigerat) Det är inte direkt svårt, men det är tidskrävande som in i h*lvete, och levlande blir ett pinande h*lvete när du kommer till högre levels. Sen så blir det tråkigt att levla eftersom du bara slaktar monster 24/7 Skulle aldrig börja hacka vid t.ex. 30 lvl, finns ju hemskt mycket att riskera ifall man blir tagen. EDIT: Med 'riskera' menas då att bli bannad. Inte så kul att vara uppe i lvl 30 och sedan inte kunna logga in mer. Redigerat 7 December 2006 av Helgon Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.