Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jo, det är mycket väl sant. Fasen, du var mig en snabb jäkel. X'D Jag har suttit hemma i två dagar nu och g33kat maplestory. Äntligen på lvl 20, visst känner man suget efter hackerprogrammen.. men näe.. Btw, jag mötte en hacker häromdagen längst in i mörka Ellina på ch. 20 @ Khaini. Jag frågade med kass engelska: "Why are you hacking?" Han svarade: "The real question is why are you not hacking?" Han dödade i princip 100 monster åt gången och gick upp i level extremt snabbt. Alla grejjer drogs till honom och hela ch. 20 var i överflöd av grejjer. Som tur var det bara han och jag. Självklart gick jag fram och tog massor, han fick damp och skrev: "Fame me or i'm going" Jag knep käft och han stack. Hackern hette Amuxch eller liknande. Det var riktigt kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Hehe, jo snabb e jag xP Haha, den killen blir nog bannad rätt snart tror jag. Man blir alltid avstängd för eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Hehe, jo snabb e jag xP Haha, den killen blir nog bannad rätt snart tror jag. Man blir alltid avstängd för eller senare. Haha, själva spelidéen med att stoppa hackers på maple är väl ganska rolig. En fult och äcklig pixlad administratör med en övernaturligt stor pratbubbla över sig där det står 'report all hacking to me'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Ni kan hitta hacks på denna sida http://mpcdownloads.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 det går ju skit fort att lvla till lvl 30 så det gör nästan inget om man blir bannad vid den levlen,fast gå upp till lvl 50 är lite svårare utan hacks klarade det en gång sen tog jag bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 (redigerat) man kan alltid göra som SAFFE sa men försök läsa några guider i deras forum för alla noobs brukar krångla till det... ' ps: Zenx engine äger alla (dReaper blev patchad...) Redigerat 11 December 2006 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 (redigerat) mm zenx engine äger stort men det finns andra många bra program:D btw:ingen som spelar på khaini?? Redigerat 11 December 2006 av spyro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 (redigerat) En fråga bara, om man hackar på en av sina gubbar och blir tagen, kan man fortfarande använda sina andra? Redigerat 18 December 2006 av HotShot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 De IP-Bannar ditt account, så nej, du kan inte andväna andra gubbar, om du inte andvänder en proxy, eller en IP som byter sig automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Aha, då skiter man i det. Är risken stor att det händer? Började precis på maple och har en mage i lv 24 xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Ja det är väldigt stor risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Då kan man väl alltid hitta en snabb proxyserver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.