Elias Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag laddade ned en torrent fil på en sida och jag vet inte hur man öppnar den, hur gör jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Detta kanske är olagligt så jag borde nog inte säga det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Fixa ett torrent program ... typ µTorrent... fast det behöver inte alltid va olagligt... blizzard downloader använder ju .torrent filer kolla i cache mappen i wow(senaste patchen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 (redigerat) Olagligt eller inte - det handlar likväl om fildelningsprogram vilket vi inte snackar om här. Ha en trevlig natt! :) Redigerat 2 December 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg