fuskaren91 Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) blir grafik sämre på en vanlig fet tv...o såfall hur mycket bättre blir grafiken på en HDtv,LCD eller plasma??? bättre bild borde de ju bli i allafall Redigerat 3 December 2006 av fuskaren91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Upplösningen är mycket högre på en HDTV än på en SDTV. För att få så bra bild på en SD, ska du använda en RGB-kabel och inte den vanliga AV-kabeln som ingår då du köper en 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xlayer Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Grafiken är exakt samma MEN upplösningen är mycket högre. Blanda inte ihop grafik och upplösning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 håller med xlayer upplösning blir bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 det funkar bra på vanlig men det blir ju bättre på HDTV (har båda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Om man har en wide screen tv. Finns det någon kabel för att få bättre upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 He he, min TV är så liten så att jag har bättre skärpa än dom där uppvisnings tv-apparaterna som finns i TV-spels butiker, :P Om ni undrar så har jag en 16" Philips, funkar utmärkt med AV-kabeln som följde med. Dock önskar jag att jag hade en 28" HD-TV, det är min högsta önskan. Det skulle göra sig utmärkt i mitt rum. Hiursomhelst, som dom sa, bättre upplösning på HD, dock samma grafik (duh) Desto mindre TV, desto bättre skärpa på samma avstånd... jag sitter ju dock 2.5 meter ifrån min tv, ibland så nära som 0.5 meter, men det hämder endast när nån jävel på Live sitter och gltchar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Om man har en wide screen tv. Finns det någon kabel för att få bättre upplösning? Bläddra upp på sidan och kolla mitt meddelande. Det du söker är iaf en RGB-kabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Om man har HD-tv så ser man detaljer bättre och det blir lite som en blänkande effekt lr vafd man ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.