Shaddy Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Efter den här grymma debuten så kommer det nog gå väldigt bra för Henke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Kommer nog bli som i Barcelona, han kommer in i de flesta matcher när det är typ 20-30 minuter kvar. Men själv tycker jag att han vid slutet av karriären blir utlånad till ett lag som M.United är någonting stort. Tror att jag läste någonstans att det var 20 veckor, men jag kan ha fel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Tror faktist att han kanske skulle platsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Tycker att han spela bra igår. Men så j*vla bra var han inte som de sa i den där fotbollsstudion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.