Nomatic Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag har förhandsboka det och jag får med en nunchuck :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Okej men man får med en Nunchuck till konsollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Paketet innehåller: Wii hårdvara Wii remote Wii Nunchuck Wii Sports Wiiisensor bar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag tycker att kontrollerna kommer vara dyra. Wiimote ca 600kr, Nunchuk ca 300kr har jag hört .. Och Moberg,lägg detta i minnet: När man köper Wii får man Wiimote och Nunchuk på köpet. Och när man köper Wii Play får man en Wiimote på köpet. Understood? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Nej, Wiimote 500:- och Nunchaku 200:-, det är vad jag hört iaf, fast det finns alltid dyrare och billigare. Visst att kontrollerna är dyra, men tänk då på att spelen är mycket billigare, dem spel jag har sett kostar 449:- (Zelda lite mer, 499:-), och till t ex GC kostade nya spel 600+, så det jämnar ut sig. Och spel köper man ju mer än kontroller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag tycker att kontrollerna kommer vara dyra. Wiimote ca 600kr, Nunchuk ca 300kr har jag hört .. Och Moberg,lägg detta i minnet: När man köper Wii får man Wiimote och Nunchuk på köpet. Och när man köper Wii Play får man en Wiimote på köpet. Understood? :P Öhm ja. Minnet är det inte fel på och den kletiga bruken hade redan svarat. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 se där :P där har vi fördelen med ps3! att Wiis kontroller är dyra? värsta fördelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (redigerat) se där :P där har vi fördelen med ps3! Vad är det annars om inte en fördel? Redigerat 8 December 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 tror att han menar att ps3 kontrollar ska vara billigare men det har inget med Wii-kontroller att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 men de är hlet nytt nu priserna sjunker säkert efter julafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 men de är hlet nytt nu priserna sjunker säkert efter julafton Inte ifall dom säljer som smör i solsken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 se där :P där har vi fördelen med ps3! 2699 + 549 + 549 + 549 + 249kr + 249 + 249 =5039 En Wii plus ett spel och 4 kontroller 1000 kr billigare en en PS3 och en kontroll haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.