Inside Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Detta är helt onödigt. Dom som spelar habbo vill säker få reda på det. Men jag tror dom kan bara gå in på hemsidan och "logga in" som det kallas.Och kolla i katalogen och så står det " Julsaker " och " Rariteter ". Jag tror inte många är så dumma så det inte vet hur man öppnar katalogen och går in på Julsaker. Dessutom så berättar habbopersonalen allt som ska hända / som hänt på hemsidan som är viktigt att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 asså, alla de här möblerna som du visat är gamla jul möbler, har sen länge funnits! Onödigt med såna här saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 asså, alla de här möblerna som du visat är gamla jul möbler, har sen länge funnits! Onödigt med såna här saker! Är du helt ifrån vettet eller? Hyacinterna såldes då inte 2003-2004, utan började först säljas 2005. Julstoppet är ny julraritet för i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 jag har haft hyacinter, både blå och rosa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 jag har haft hyacinter, både blå och rosa! Ja, det är fullt möjligt. Men inte mellan 2003-2004. Hyacinterna började säljas först 2005 och då BARA under julen, så dom är relativt nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 F*n vad nice!! :D Jag spelar inte habbo längre men det var väldigt bra och kul att du ville vara skjyst och informera alla!! :cool: Och jag såg en hel del nya julmöbler på bilden iallfall Och jag tror att dom som spelar habbo och läser det här är tacksam för det där!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 F*n vad nice!! :D Jag spelar inte habbo längre men det var väldigt bra och kul att du ville vara skjyst och informera alla!! :cool: Och jag såg en hel del nya julmöbler på bilden iallfall Och jag tror att dom som spelar habbo och läser det här är tacksam för det där!! :cool: Kul att det kom någon posetiv bland alla tråkmånsar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Habbo va f*n? att ni verkligen slösar era pengar på sån dret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Habbo va f*n? att ni verkligen slösar era pengar på sån dret Nej, jag lägger inte ner pengar på sånt. Men det kan ju vara nice info för dom som gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 lol det är dåligt man bara betalar och sen är man streckgubbar eller något med kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 @Ogri: Små söta pixelfigurer.. x'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 habbol är syrt och tråkigt men det är skit bra med en sån här tråd! tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.