Hoppa till innehåll

Habbohotel Presenterar Julsaker!


Gäst Helgon

Rekommendera inlägg

Detta är helt onödigt. Dom som spelar habbo vill säker få reda på det.

Men jag tror dom kan bara gå in på hemsidan och "logga in" som det kallas.Och kolla i katalogen och så står det " Julsaker " och " Rariteter ".

Jag tror inte många är så dumma så det inte vet hur man öppnar katalogen och går in på Julsaker. Dessutom så berättar habbopersonalen allt som ska hända / som hänt på hemsidan som är viktigt att veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså, alla de här möblerna som du visat är gamla jul möbler, har sen länge funnits! Onödigt med såna här saker!

 

Är du helt ifrån vettet eller? Hyacinterna såldes då inte 2003-2004, utan började först säljas 2005. Julstoppet är ny julraritet för i år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har haft hyacinter, både blå och rosa!

 

Ja, det är fullt möjligt. Men inte mellan 2003-2004. Hyacinterna började säljas först 2005 och då BARA under julen, så dom är relativt nya.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

F*n vad nice!! :D

Jag spelar inte habbo längre men det var väldigt bra och kul att du ville vara skjyst och informera alla!! :cool:

Och jag såg en hel del nya julmöbler på bilden iallfall

Och jag tror att dom som spelar habbo och läser det här är tacksam för det där!! :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

F*n vad nice!! :D

Jag spelar inte habbo längre men det var väldigt bra och kul att du ville vara skjyst och informera alla!!  :cool:

Och jag såg en hel del nya julmöbler på bilden iallfall

Och jag tror att dom som spelar habbo och läser det här är tacksam för det där!! :cool:

 

Kul att det kom någon posetiv bland alla tråkmånsar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...