xbox360admire Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Det brukar dröja ca 8 minuter innan innan min 360 hänger sig. sen kan den hänga sig efter 3-4 minuter andra gången. Sen 3:e gången brukar det lösa sig... Undrar om det är någon annan som har det det här problemet? PS. Konsolen är 2 månader gammal. Köpte den på game. Inga yttreskador förutom skalet såvitt jag vet. Bytte ut det mot ett nytt dagen efter. Jäkligt bra konsol annars. Glad för svar. MVH :cool: 360 ADMIRE Ni får gärna svara.. Kom gärna med tips.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 funderat på att ringa supporten? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Visst kan den hänga sig någon gång men så ofta är ju inte normalt. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox360admire Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Visst kan den hänga sig någon gång men så ofta är ju inte normalt. :blink: <{POST_SNAPBACK}>[/quot Neeh.. Lite besviken när man lägger ned mycket $$$$ ... Då vill man ju att det ska funka också ! funderat på att ringa supporten? :huh: <{POST_SNAPBACK}> Neh får ta och göra det ... För på affären där har dom som vanligt ingen aning ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Bara att ringa supporten så fixar dem det till dig inom 2 veckor. 3 veckor i mitt fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox360admire Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Bara att ringa supporten så fixar dem det till dig inom 2 veckor. 3 veckor i mitt fall... Hade du samma problem som mig då!? Jag har skickat iväg mitt 360 nu .. ( bara konsolen) .. Oh jag skicka den i fredags, väntas vara framme imorgon. Men varför ska den enda bort till Tyskland för!? OCh vart ifrån fick du ditt nya !? Skicka dom tillbaka den i samma!? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Har redan ringt till supporten men det var 2 månader sen, dom kommer aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Det brukar dröja ca 8 minuter innan innan min 360 hänger sig. sen kan den hänga sig efter 3-4 minuter andra gången. Sen 3:e gången brukar det lösa sig... Undrar om det är någon annan som har det det här problemet? PS. Konsolen är 2 månader gammal. Köpte den på game. Inga yttreskador förutom skalet såvitt jag vet. Bytte ut det mot ett nytt dagen efter. Jäkligt bra konsol annars. Glad för svar. MVH :cool: 360 ADMIRE Ni får gärna svara.. Kom gärna med tips.. Hm... det brukade hända min 360. Dock hängde den sig vid olika låga mellanrum, och endast på vissa spel (säg omkring 60% av mina spel), ibland oftare än annars. PDZ var värst. Hursomhelst, så löste jag mitt haknings problem genom att ändra inställnig från 50hz till 60hz. Vet ej vad nu det kan ha gjort, men sen dess har den endast hängt sig en (!!) gång. Pröva det du också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox360admire Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Det brukar dröja ca 8 minuter innan innan min 360 hänger sig. sen kan den hänga sig efter 3-4 minuter andra gången. Sen 3:e gången brukar det lösa sig... Undrar om det är någon annan som har det det här problemet? PS. Konsolen är 2 månader gammal. Köpte den på game. Inga yttreskador förutom skalet såvitt jag vet. Bytte ut det mot ett nytt dagen efter. Jäkligt bra konsol annars. Glad för svar. MVH :cool: 360 ADMIRE Ni får gärna svara.. Kom gärna med tips.. Synd att jag redan har skickat iväg den nu =) Men om det e liknande problem när jag får tillbaka den, ska jag också ta o testa lite olika saker som du gjorde, innan jag skickar iväg den. Men anledningen till att jag skicka iväg direkt är att jag bara haft den i 2 månader och den börjar strula. Med tanke på dom pengarna man sparat ihop så ska den inte börja strula på momangen. Men tack för tipset... Fått lite andra tips också. En viktig sak som jag glömde kolla var min nätverksadapter. Om den lös grön eller inte när jag spela. När den var avstängd var den ju gul. Men sen när jag spela kommer jag inte. Men kolla upp det om ni skulle ha problem. För ibland kan det vara fel på adaptern också. Eller spelet !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Det borde väll vara garanti kvar å det täcker sånt :unsure: .Så ring dit där du köpte den å sej vad som hänt så lagar dom den lr så får du en ny. Kan ta tid min mobil tog typ 2 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.