thagamegirl Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Hej! :) jag har spelat Zelda i ganska många år, men inte helt från början! så ja bestämde mig för att göra det här om dagen.. men jag har fastnat i början! i det där trädet som man ska in i i början! jag fattar inte vad man ska göra där, jag har öppnat alla kistor, dödat alla spindlar, men det där hålet i mitten förstår ja inte va den betyder! :( hur kommer man ner i den? :huh: Tacksam för svar!! så fort som möjligt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Använd Slingshot för att döda spindlarna på väggen först. Sen klättrar du upp längst väggen upp på översta våningen. (Här finns ett rum som innehåller en kompass och en Golden Skulltula (bra att ha)) Döda en av jättespindlarna som är ivägen för avsatserna och hoppa ner på spindelnätet på bottenvåningen. Det kommer gå sönder och du kan ta dig vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Använd Slingshot för att döda spindlarna på väggen först. Sen klättrar du upp längst väggen upp på översta våningen. (Här finns ett rum som innehåller en kompass och en Golden Skulltula (bra att ha)) Döda en av jättespindlarna som är ivägen för avsatserna och hoppa ner på spindelnätet på bottenvåningen. Det kommer gå sönder och du kan ta dig vidare. Men hur kommer man ut ur kompass rummet igen? O hur kommer man vidare från hålet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 För att komma ut ur kompassrummet så måste du tända alla facklor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avalon Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag är också på samma ställe i spelet och funderar mkt på det där hålet. Jag fick först för mig att man skulle bränna upp spindelnätet med facklorna (har spelat det här förut och fick för mig det), men det är alltså hoppa man ska göra? Ska man hoppa på något speciellt sätt för jag har försökt även detta utan större framgång. Exakt i mitten eller vad? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Ja, om man träffar för mycket åt sidan går det inte sönder, man måste träffa i mitten för att det ska gå sönder. Också ska man förstås hoppa från högsta stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avalon Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Tackar, tackar! Stooort spel det här... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twisted_Sister Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Till er som vill kan jag skriva allt ur min guide till spelet. denna guide har hjälpt mig stort och kan hjälpa er. skicka bara ett meddelande (dock ej gästbok) tacksam för svar då jag brukar ha tråkigt :P alltid med andra ord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 men gå bara in på den hära sajten www.zelda-sajten.com också går ni till ocarina of time där är guiden till hela spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Ett tips tänd eld på deku sticks sen elda upp spindel nätet där de e en dörr bakom de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg