Gäst Yantra Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 hmm sniper wolf för andra gången i mgs1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Gannondorf och Ganon i Zelda: OOT :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Kyle som inte går att besegra i Mysteries of the Sith Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Dragon på Kingdom Hearts. Försökte säkert döda henne tjugo gånger innan jag lyckades. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Dragon var störande som f*n. Kom på att jag levlat tok för lite när jag läste på en sida vad det stod för level man skulle ha. Men jag körde om och om igen och tillslut klarade jag den xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 tror det är fisken i RE4 och salazar (samma spel) tog mig och min kompis 2 timmar o 20 minuter o klara salazar...xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Ganon från Ocarina of time och flera bossar från Banjo tooie/kazooie(minns inte namnet på dom) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 tror det är fisken i RE4 och salazar (samma spel) tog mig och min kompis 2 timmar o 20 minuter o klara salazar...xD Salazar (aka Napoleon, smeknamn jag gav honom) var f*n extra skitfarlig och superdupersvår! Jag vet inte om jag satt i två och en halv timme för att klara han, men det tog minst tio försök i alla fall. Man dog ju så j*vla lätt, ibland får man huvudet avbitet bara sådär, utan vidare. Men jag kommer ihåg att det var Magnum-revolvern som tog kol på besten i slutändan. Asså var glad jag var efter att jag sprängt hans överväxta skalle i småbitar :evil: hahahahaa!! (men efter den bossen fick man liksom en gnagande känsla i bakhuvet. Jag menar, om lille Napoleon var så där j*vla mäktig, så kan man inte annat än undra hur svår slutbossen kommer att bli :unsure: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 ingen har sakt bowser :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Vet inte om det vär nån riktig boss men iaf, polischefen på The Getaway han var så j*vla svår. Kommer nog inte glömma honom. Inte på ett tag iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Jag gillar Majora, as-lätt om man har Fierce Deity, as-svår om man inte har. Han och jabu jabu tycker jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Hmm jag kommer inte ihåg någon speciell bossfajt speciellt mycket. Vill minnas att bossarna i Yoshi's Island var ganska skojiga. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg