Shaddy Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Alla snackar om att Saw-filmerna är äckliga, speciellt trean. Igår var jag och såg Saw III på bio, men inte tycker jag att den var så j*vla überäcklig. Nån annan som sett den? Vad tycker ni isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jag har inte sett Saw III men de andra Saw filmerna tycker inte jag är äckliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jag har sätt de två första filmerna och de är verkligen spännande och bra filmer, de är inte speciellt äckliga på något sätt, men bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 saw3 är inte riktigt så läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Har inte hunnit se SAW III än. Men jag tycker inte att 1:an och 2:an är så råa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 ingen av saw filmerna är specielt råa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Nej, det är inte alls rått att spränga sönder folks huvuden? Saw-filmerna är inte ett dugg spännande eller läskiga, bara avskyvärt äckliga. Om man inte tycker att det är rått när man sågar av sin fot så är man helt bombad i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Nej, det är inte alls rått att spränga sönder folks huvuden? Saw-filmerna är inte ett dugg spännande eller läskiga, bara avskyvärt äckliga. Om man inte tycker att det är rått när man sågar av sin fot så är man helt bombad i skallen. Det klart det är äckligt. Men det är inte så äckligt att man får kväljningar direkt. Vilket jag trodde det skulle vara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Saw III är jättefräsch när dom kväver en kille med levande grisar. Det tyckte jag var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Har sett 1an och 2an, och dom är såklart jävligt groteska, men inte läskiga, eftersom det är en grotesk thriller, ingen skräckfilm. Det är menat att det ska vara spännande och äckligt för det mesta. (: Men annars är dom bra, fast det blir lite repetivt vid 2an och sen 3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 men saw3 är lite äckligt. typ asså blodit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 har inte sett 3:an.. 1:an och 2:an var inte spec råa. dom hade kunnat göra dom mer... äckliga :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.