Zutto Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 gameboy Advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 SP självklart. jag läste ett roligt skämt i en tidning. man fick se en bild på en kille och en tjej i sängen och killen spelar sp och det står: second best thing to do at night. hahahahaha den är så bra=) de e säkert ingen som fatar :D :D :D :D :D :D Jag läste också det i gameplay :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Ett advance är skönare att hålla i, men det är synd att den inte har lyse :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 jag har advance jag vann det på en rit-tävling i sälen man skaulle rita den snyggaste skidan eller snowboarden som man kunde önska sig!!! jag ritade musse pigg som håller i en öl-flaska och säger "öppna,drick,hick!" och så vann jag den (en vit) och ett spel: tony hawks pro skater 3 så det e min lila historia om när jag fick min gb advance hihi :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 SP i silver. Fick det som påsk-present förra året. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 0013.tycker du den e oskön att hålla i? och iså fall varför är den det? Den är som GB och GBC. Helt oskön. Knapparna ska sitta på sidan tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 jag har sp det är skönt att hålla i tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bego Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag har gameboy advance :( :) :angry: men spel är :golden sun,golden sun 2,lord off the ring ,street fhigter 2 alpha,spyrro 2, yu-gi-oh, mario kart beybalde v force Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag har gameboy advance!! skulle vilja ha en sp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 sp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag har SP :D Men inte så många spel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag har sp! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg