housemaster Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 jag tänkte göra en parodi med namnet mario VS naruto. (ska vara gjord i lera) jag behöver 1 som kan lappa ihop animeringen (jag har inget vidare program) 2 som kan redigera bilder med photoshop för special effekter (har ej photoshop själv) 1 nån som kan komma med idéer (måste ha sjuk humor) 1 som bor i nyköping som kan hjälpa med att göra figurer får allt annat jag behöver till jul. om det finns någon som vet nån bra hemsida med kul ljud skriv adressen 32dohs.wav Citera
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 jag har sjuk humor :) :evil: Citera
Shaddy Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 (redigerat) jag har sjuk humor :) :evil: Inte sjukare än min (ibland e jag helt fucked up :lol: - beror på vilket humör jag är på) Dessvärre kan jag inte så mycket om just Naruto... Redigerat 6 December 2006 av Jayzmo Citera
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 jag kan rätt mycket om naruto, har läst en del ;) Citera
Shaddy Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 Har inte läst en enda Naruto-bok. I min förra klass var det ett par stycken som som läste det dock. Är det nåt värt att läsa? Citera
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 nja, om du gillar Ninjor kanske..... Citera
housemaster Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Skrivet 7 December 2006 skrattar du som en galning åt detta så har du sjuk humor Hyakugojyuuichi!! jag skrattar när jag ser den :P Citera
Shaddy Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Vafan då!? Det funkar ju inte. Det kommer inte upp nånting. Citera
mashemoto Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 skrattar du som en galning åt detta så har du sjuk humor Hyakugojyuuichi!! jag skrattar när jag ser den :P LOL hahahahaha har sett den förrut (den e f*n klockren) men jag skulle väll kunna vara med, har sjuk humor Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.