KaramellKing Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 (redigerat) Wii är JÄTTE roligt! Redigerat 30 Januari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Jag har lyckats sjuta ner en kägla då. Det enda som händer är att man missar ett slag <_< OBS jag har inte slagit ner en kägla från en annans bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Vad? Har du träffat en kägla på din egna bana eller på en annans bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 jag har inte testat ska göra det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Vad? Har du träffat en kägla på din egna bana eller på en annans bana?på en annans :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Inte gjort det själv, men en kompis till mig brukar göra det hela tiden han kör det. Det har han gjort sen första gången han körde det, vilket måste vara för nästan ett år sen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo100 Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Jag satte en strike på 91-pin :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Jag satte en strike på 91-pin :D Ohh O.o vad svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Själv har jag inte testat att kasta på andra banor. Men en kompis fick strike på en annan bowlingbana. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.