Gäst kalle_tuff Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 är det ra`` Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Super Mario 64 är bättre iofs :) Men det är väl bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 (redigerat) Det är ett bra spel om du gillar Super Mario och andra äventyrsspel. Dock finns det en del uppdrag som går på tidspress som gör att jag sänker mitt betyg något, men du borde absolut köpa det! Redigerat 9 December 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Håller med Ripto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majiwaru Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Det är lite småcharmigt och har fin grafik. Men kameravinklarna kan vara påfrestande, spelet är relativt kort och själva spelidén med att tvätta rent saker.... hallå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Jag brukar inte gilla Mario spel ( Förutom Paper Mario såklart, hihi. ).. Men Super Mario Sunshine var imo en klar tia. Slår alla andra Mario spel. ( Förutom Paper mario, hihi. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Det är kul ett littet tag men man trötnar ganska snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 det är kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonBall13 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men inte min favorit, för det är Ssbm!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg