Shogan Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 tycker ni att era Wiis har bra grafik???? Rösta ja ller nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Ja, Wiis grafik är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Ja, den är godkänd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Wii har inte revolutionerande grafik på något sätt, Xbox360 och PS3 slår det med hästlängder. Tekniskt sätt, så har den inte bra grafik. Man kan tycka att grafiken är charmig och snygg ändå. Men jag röstar Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Alltså om man jämför med 360 och ps3an så är Wii underlägsen grafiskt. Men om du tyckte grafiken till vanliga xbox var snygg blir du inte besviken på Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 den är inget imponerande så jag säger nej men den är iaf inte dålig men den kan bli när PS3 kommer bara att vänta å se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kramgogo Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Ett klart godkänt i från mig! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 (redigerat) Jag tycker Wiis grafik är mycket bra :) Redigerat 9 December 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Nintendo 64 grafik.. där har ni dålig grafik. Allt nyare än det duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Wii har grym grafik, men PS3 Och Xbox360 har bättre. Men sättet att spela Wii äger PS3 och Xbox360 direkt. Så jag säger JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 jag tycker Wii har dålig grafik om man jämför med Xbox 360 kan inte säga Ps3 för jag har inte spelat det..men Wii har inte så jätte bra grafik men grafiken är godkänd enligt mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Wii har som alla vet sämre grafik än PS3 och Xbox360, men ändå så är den bättre än GameCubes. Själv tycker jag om Wiis grafik, och jag ÄLSKAr alla Miis :) (Alltså är min röst Ja!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.