Gäst Andreasswf Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Och vad är domänen och vilka är med och vilka ska betala för domänen och servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Jag kan vara med Mannen :P vi kan talas vid på msn! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Ja Men alltså vi gör inget internet spel :P och sen gör vi det i flash så ja gå in på gameconstruktors.reklam.se och regga sen så gör jag er till admins:P och så kan vi skriva där hur spelet ska vara :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 kan jag vara med??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Det här kommer krasha, jag är rätt säker på att ni inte äns kan ActionScript... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Ja housemaster du kan vara med, men du hade väll kunnat vara designer i så fall för min kompis är det också men har sett att du är rätt så bra på det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 tack självklart kan jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 OK bra men gå in och registrera er på Vårat Forum housemaster du kan regga dig som designer 2 vi hetter nämligen det vi är xD jag heter Programerare och är huvud admin=) så regga er där =) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.