Oddset Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Bryr mig inte att han åkt till rymden. Det är bara onödigt. Vad ska man där och göra egentligen. Typ flyta omkring. Fattar inte vitsen med det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Bryr mig inte att han åkt till rymden. Det är bara onödigt. Vad ska man där och göra egentligen. Typ flyta omkring. Fattar inte vitsen med det hela. Som sagt, han ska vända solcellerna på ISS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Jag vet vad han ska göra. Jag fattar bara inte varför man ens ska upp till rymden. Det är helt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Kul för honom. =) Raketen skulle egentligen skjutas upp i fredags natt men det ställdes ju in p.g.a dåligt väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Han ska inte till månen. Han ska vända solcellerna på rymdstationen, han ska vara några veckor. Sen så ska en kvinna stanna där i 6 månader :lol: Nej 13 dagar alltså nästan 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 OKej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 jag skulle vilja åka till rymden... Dels för att det är en av dom bästa upplevelserna man kan få... Varför måste man alltid göra något!??! Varför kan man inte bara flyga och leva lite!!!!! :angry: Man ser ju för f*n saker som knappt någon har sätt.... Ser jorden, man får liksom... Sväva fram genom luften... Och kunna gå på månen!!! Som är så jä*la gigantiskt när man väl är där... Så är alla kompisar hemma och ser på den och är avundsjuka... :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Spelar ingen roll,jag æter fortfarande ur mina egna hænder,och spelar WoW. Inget som intresserar mig.Jag har højdskræck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 (redigerat) TK, var vänlig ha mellanrum efter punkter (.) och komman (,) jag blir allmänt irriterad annars >_< Redigerat 16 December 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.