27Caramele Skrivet 10 December 2006 Rapport Skrivet 10 December 2006 Jag har letat i all affärer(på internet) och har inte sett vart man köper...... jag kollade på gameshop och där ska den ha kommit ut men nej.. vart har ni köpt den? :blink: otroligt tacksam för svar!!!! Citera
Kuzune Skrivet 10 December 2006 Rapport Skrivet 10 December 2006 Det finns ju på i princip alla internetbutiker, så det kan ju inte vara svårt att hitta. Men kolla exempelvis www.onoff.se, www.komplett.se eller www.ginza.se. Men om du inte redan bokat en, så lycka till med att få en innan jul eller alls i år. Citera
27Caramele Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Skrivet 10 December 2006 oki. tack så mycket........här får du 15fm :D Citera
Backstab Skrivet 12 December 2006 Rapport Skrivet 12 December 2006 det bli8r svårt att få tag på nån tror jag hoss elgiganten i jönköping sålde dom slut på 8 min och jag har inte sätt någon stans man kan få tag i dom <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.