Brawler Skrivet 21 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Aah lås denna tråd. Den tas upp typ 1 vecka efter att jag har fått spelet oxå :blink: Hann hitta alla svaren innan det första inlägget. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Det finns inget blod i TP. Jag är på sista bossen, och har då inte sett något blod :/ Titta närmare då :PNär man slår på första bossen, blod. (Grönt men ändå blod :P ) Slå på fienderm, ibland kan det komma nåt grönt ur dem. (Det gröna är censurerat blod, det är rött i japanska versionen) Samt en hel del andra ställen... Redigerat 21 December 2006 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Grinden= färg Wut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Då kan ju allt vara censuerat blod :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Det finns inget blod i TP. Jag är på sista bossen, och har då inte sett något blod :/ Men varför censureras blodet då? Jag menar, om man är så liten att man tycker att blod är läskigt så borde man ändå inte kunna klara spelet. Och varför ska man då köpa det? Wind Waker's åldersgräns var satt på 3+. Eftersom spelet inte är grovt eller liknande så anpassas åldersgränsen efter spelet. Men palla censurera ett spel för att det ska kunna klassas som ett 3+ -spel (förutsatt att Twilight Princess då är från 3 år). Och om det nu är från typ 12 år, så är det helt j*vla onödigt att censurera blodet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jayzmo: Om du vill ha rött blod, flytta till Japan. Döda minibossen i Lakebed Temple och kolla vad som flyger ut ur munnen på den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Det måste inte vara blod. Det kan vara vätska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Det måste inte vara blod. Det kan vara vätska? Blod är en vätska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Men vätska är inte alltid blod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 (redigerat) blod är en vätska lär dig no Redigerat 26 December 2006 av theWorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) Herregud! Hur kan ni bråka om en sån liten sak!? Spela roll om den ene sett blod men inte den andre! Om han har sett blod så har han, ok? Sluta bråka nu, prata om nåt nödvändigt istället ^^, Ni kan ju hjälpa mig istället :) Nån som vet var "tjej" snigeln finns? Redigerat 2 Januari 2007 av the_unforgiven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poo360occu Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 e non som vet var man får hooken på TP Blod? I ett Zelda- spel? Liksom värsta revolutionen när det gäller Zelda ju! non som vet var man får hooken TP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.