Hoppa till innehåll

Zelda Twilight Princess

Brawler

Rekommendera inlägg

Det finns inget blod i TP. Jag är på sista bossen, och har då inte sett något blod :/

Titta närmare då :P

När man slår på första bossen, blod. (Grönt men ändå blod :P )

Slå på fienderm, ibland kan det komma nåt grönt ur dem. (Det gröna är censurerat blod, det är rött i japanska versionen)

Samt en hel del andra ställen...

Redigerat av Kabby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns inget blod i TP. Jag är på sista bossen, och har då inte sett något blod :/

Men varför censureras blodet då? Jag menar, om man är så liten att man tycker att blod är läskigt så borde man ändå inte kunna klara spelet. Och varför ska man då köpa det?

Wind Waker's åldersgräns var satt på 3+. Eftersom spelet inte är grovt eller liknande så anpassas åldersgränsen efter spelet. Men palla censurera ett spel för att det ska kunna klassas som ett 3+ -spel (förutsatt att Twilight Princess då är från 3 år). Och om det nu är från typ 12 år, så är det helt j*vla onödigt att censurera blodet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud! Hur kan ni bråka om en sån liten sak!? Spela roll om den ene sett blod men inte den andre! Om han har sett blod så har han, ok?

Sluta bråka nu, prata om nåt nödvändigt istället ^^,

Ni kan ju hjälpa mig istället :) Nån som vet var "tjej" snigeln finns?

Redigerat av the_unforgiven
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...