Ravenger Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Om det hade varit en människa som såg ut som samus i shopen till salu istället för wii hade jag slått ner alla i kön i stockholm och gått först! :evil: nån som håller med? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 verkligen inte :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 O___o Kan du formulera om frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Vadå, sålde de en människa som såg ut som en wii? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 .... lite sega? :huh: :huh: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 du skriver lit dåligt man fattar inge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kramgogo Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Vad snackar du om, Ravenger? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Menert, man fattar nada :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 :blink: :blink: :blink: :blink: O__________o o___________________O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 :blink: :blink: :blink: :blink: O__________o o___________________O Alltså jag förstår inte alls vad du menar. Inte ens när jag försöker, och då är det illa. Menar du att det var någon som hade varit utklädd till Wii. Och om det i stället hade varit någon som hade varit utklädd till Samus så hade du slagit ner alla i kön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 (redigerat) Han menar nog som du sa, utom det om att någon var utklädd till Wii (undrar hur det skulle se ut :rolleyes: ) Redigerat 11 December 2006 av _Master_Sword_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Så om någon hade varit utklädd till Samus. Så hade han slagit ner alla i kön? Varför?! För att titta på Samus? Varför hade det stått massa folk i kö? Skulle det stå en samusklädd person och sälja Wii? Hjälp mig förstå. o_0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.