philla kotte Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 tja min brorsa sa att jag skulle få låna hans x-box 360 som han tack vare mina föräldrar fått genom att dom sålt jultidningar så då har mina föräldrar köpt nfs carbon till mig till just 360 sen visar det sig,när spelet är öpnat och allt,att inte jag skulle ens få testa mitt spel före han,utan de var ju hans x-box j*vla pucko !!! //sur brorsa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Taskigt gjort. Men detta är inte våra problem, lös det inom familjen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 (redigerat) annars skulle man ju kunna dela på det :blink: Redigerat 12 December 2006 av kalphiteQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Du är 14 år och har sådana problem? Jahopp, här går det undan för utvecklingen (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Bulta brorsan! Bästa att göra! inget äger syskonkärlek :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Vill du att vi ska spöa din brorsa då eller? >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Inte så schnällt av honom. Ring kamratposten! §1.11 - låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg