Inside Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) Jag tycker att mitt köp med Xbox360 är mitt bästa köp på länge. En bra konsoll , bra grafik på många spel och roliga / bra spel. Men jag har inte någon tanke på att köpa Wii, men det verkar mer en konsoll för medelåldriga. Redigerat 16 April 2007 av Inside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zan Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 jag har wii. det är bäst! Roliga spel och grym spelkänsla b.l.a för kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Jag har det. Å det är det bästa köpet jag har gjort på länge. Håller Med! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle179 Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Jag har det och det äger:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Jag fick mitt Wii gratis från WWF (Världsnatur-fonden). Jag gillar det, men spelar inte så mycket på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Tänkte köpa wii fast ska spara till en dator. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag fick mitt Wii gratis från WWF (Världsnatur-fonden). Jag gillar det, men spelar inte så mycket på det. Av världsnaturfonden? Varför fick du ett Wii av dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag fick mitt Wii gratis från WWF (Världsnatur-fonden). Jag gillar det, men spelar inte så mycket på det. Var förmodligen en tävling. Själv har jag tröttnat på wii, min lillebror tar bara hem massa kompisar & spelar wii & dom skriker å mycket <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 lås in det då :D:D:D:D Jag har ett...I am blessed by St Evan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredric21 Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag har en! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Jag fick mitt Wii gratis från WWF (Världsnatur-fonden). Jag gillar det, men spelar inte så mycket på det. Det var ingen tävling, jag hade sålt WWF-grejer för typ 7500kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 ja har wii och det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.