Razec Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Varje dag när jag kollar i spegeln. Skoja bara har inte sett nått UFO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Aldrig sett ett UFO, vill inte se det heller. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Ja! jag har sett ett ufo, Sen kan jag passa på att säga att det finns monster under min säng och att jag sätter ut gröt till tomten varje kväll. Väx upp! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Och alla forskare som letar efter UFON och andra sorts saker Och som skickar ut en kapsel med bilder på människor och bandspelare och mat och sånt skit ut i rymden... Ska dom också växa upp? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Nej. men det är en helt annan sak. för att springer man runt på jorden och letar efter gröna män och letar efter ufon då är man just ett ufo. Men om forskare letar efter annat liv i rymden då är det forsking. det är så jag tycker men vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jag tycker att det är rent skit snack (inte du) Skoja bara.. Men visst... Vissa personer tror att dom forskar genom att hålla på som vissa personer och skriva värdelösa trådar... Men det är ju klart att det finns 1 på några tusen att dom finns bland oss... Man vet inte vad Area 51 eller 69 eller vad det är... Har gömt XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 "It's no such thing as a UFO" det är det ända jag kan säga. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Nej, jag har aldrig sett ett UFO någon gång. Har ingen annan gjort och det kommer troligtvis ingen någonsin få göra. (Med UFO menar jag nu utomjordingar och dylikt så ingen viktigpetter orkar bry sig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Jag tycker att det är rent skit snack (inte du) Skoja bara.. Men visst... Vissa personer tror att dom forskar genom att hålla på som vissa personer och skriva värdelösa trådar... Men det är ju klart att det finns 1 på några tusen att dom finns bland oss... Man vet inte vad Area 51 eller 69 eller vad det är... Har gömt XD De studerar ekorrar i Area 51 før tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 TK:Mmm, och jag är en arab med ADHD som skriker GRÖT MYCKET GOD SOPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då vi äter gröt i skolan. Ämnet:Jag tror inte på UFO'n/Flygande tefat. jag tror utomjordingar åker i nåt annat slags fordon, för jag menar, varför skulle nåt som nån bara hittat på i en bok eller film eller hur det nu ligger till vara sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.