Backstab Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Hej! När burning crusade kommer ut ska jag göra en blood elf warlock. Och en draeini (stava) men ja vet inte om den ska vara hunter lr shaman? Jag orkar inte göra båda så tacksam för svar. /jag vet att det e lite tidigt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Hur ska vi kunna välja klass åt dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Hur ska vi kunna välja klass åt dig? Ja men alltså va du tycker jag ska va :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Men orka.. Kan folk inte göra nåt själva. Om du inte kan komma på det själv så låt bli o göra nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jag kom på vad ja sak vara så nu kan väll nån moderator låse detta inlägget tack :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Tänk lite sj. Eller så kan du testa de typ blood elf warlock och kolla om de är bra är de inte de så är de bara sluta spela på den och göra en ny... Skrever lite fort, är inne i ab. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Hej! När burning crusade kommer ut ska jag göra en blood elf warlock. Och en draeini (stava) men ja vet inte om den ska vara hunter lr shaman? Jag orkar inte göra båda så tacksam för svar. /jag vet att det e lite tidigt) draeini(fel stavat) passar best till shaman tycker jag. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Hej! När burning crusade kommer ut ska jag göra en blood elf warlock. Och en draeini (stava) men ja vet inte om den ska vara hunter lr shaman? Jag orkar inte göra båda så tacksam för svar. /jag vet att det e lite tidigt) ok men ja skrev (stava) Och till alla ja sa att jag har kommigt på å de e de väll onödigt att svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 (redigerat) aha oj jag missade de inlägget xD Redigerat 13 December 2006 av vafan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 och du stavade oxå fel... draenei stavas det... men draenei shaman e ju coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Ja, en sån tänker jag göra... Ska redan enchanta en massa crusader osv så det ska bli en lv19-29 twink. Kommer ju vara lv krav på enchants. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) asså lol!! pröva dig fram! (coolaste spells, weps, eq, abilities, etc.) Vi kan inte bestämma class åt dig! Smaken är som baken! Hur du än gör kommer du att tänka "åh varför valde jag denna classen?? så j*vla tråkig!" men varje class har sina egna superfeta egenskaper och utseenden! Själv tänker jag prova min lycka på horde, för första gången! Blood Elf Mage! Vad säger ni om det? Ha KUL! Redigerat 20 December 2006 av Leenus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg