xpliT Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Ok, bra! Var inte säker på om jag var med i klanen eller inte :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Det är i såna här tillfällen som man skulle vilja att det fanns en klan funktion till xbox live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Har du GoW Filiandor? Isåfall addar jag dej xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Nej tyvärr, men ska nog skaffa call of duty 3. PS. du kan adda mig ändå. Är känd som Mr T3 på xbox live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Okej, gör det imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 23 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Asså, nu är jag trött på det här! ALLA SOM ÄR MED I KLANEN SKA SÄGA NÄR DE KAN TRÄNA I FORUMET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 (redigerat) Du kan ju svara när man frågar dig om man är med i klanen också.. <_< Har frågat här, på forumet, när vi spelade GoW och på Live. [EDIT] Såg inte att du skrivit i forumet, sorry... Redigerat 23 Januari 2007 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jag e på! Har gears of war och Tony hawk project 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 säg det här den officiella sidan.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 förresten, om det är "all swedish", borde inte hemsidan vara på svenska med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 jo men Von Kluth vill att motståndarna ska förstå.. :) det sa han till mig en gång iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperactive Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Är ni intresserade av att möta våran klan? adda min msn i så fall så kan vi snacka mer [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.