Gäst newnameguy Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 WoW borde f*n vara olagligt. Förstört mångas liv. Håller med dig! :) Men bara om AA blir olagligt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 om den j*vla lagen införs i sverige ska jag själv förklara öppet krig mot politikerna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Herregud , det är ju ens hobby skulle detta hända i sverige skulle jag blivit helt galen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 WoW borde f*n vara olagligt. Förstört mångas liv. Varför? Bara för att du inte har råd och betala för det spelet så ska det inte gå ut över andra? Det är över 7miljoner människor som spelar world of warcraft, men kom inte och säg att ett spel är dåligt innan du ens hunnit testa det och säger att det borde förbjudas.Det är det här som är iriterande med vissa politiker, dem har själva inte ens hållt i kontrollen musen/tangentbordet och testat själva. Utan dem bara snackar en massa skit. Efter deras debatt så kanske man ser dem och röker sin cigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 DonKeN inte f*n vet du om han har råd med och ha WoW? Läs min signatur , sen tänker du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 DonKeN inte f*n vet du om han har råd med och ha WoW? Läs min signatur , sen tänker du.. Han kanske har råd, men innerst inne vill han spela det, men han får säkert inte det av sina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Wow är okej, men man får för f'n sätta en gräns någonstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 precis som DonkeN sa så har nog inte en enda j*vla politiker ens hållit i en kontroll, och när dom använder möss så gör dom sina j*vla kalkylrapporter, om dom skulle växt upp nu skulle dom ha sagt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Wow är okej, men man får för f'n sätta en gräns någonstans... Och inte sätta gränser på GTA eller cs :blink: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 ärligt talat tycker jag inte att politikerna ska få sätta åldersgränser, dom ansvarar tillexempel inte för mig, det är mina föräldrar och om det är okej att jag lirar vad jag vill för dom, så ska f*n inte nån annan lägga sig i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Och dessutom så är det myndiga som utför rån med vapen och så så det borde förbjudas för dem också <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Hela världen spelar såna spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.