Brawler Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 (redigerat) Webhallen skickade mitt Zelda idag ! (14:e) 1 dag innan releasen! Jag hade håltimme eftersom en lärare skulle på nån julmiddag så jag gick hem och kollade om dom hade skickat en lapp om att jag kunde hämta spelet. Men nej, det hade dom inte. Sen kom min pappa hem som hade handlat. Sen frågade han om det hade kommit något brev och då sa jag: Ja, men inget som jag vill ha. Då sa han: Jag har en överraskning till dej. Sen tog han fram en kartong och jag ba öppnade snabbt som censur :P och sa OMG. Sen tackade jag min pappa och kutade till GameCuben. Rykterna är sanna. Den är tråkig i början men blir bättre. Ligger i Kakariko Village som varg just nu och ska leta insekter(boring). Klarade Forest Temple ganska lätt. Redigerat 14 December 2006 av Abyssal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Jag fick den också idag ^^ Är där man ska leta efter dom 2 tjejerna som försvunnit när dom sticker efter en apa. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Har förhandsbokat, men inte fått än :(. Hur är spelet? Lika kanon som man hoppats på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Jag hämtade ut det strax efter 10.00 idag... Ska nog spela det lite senare ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Jag är i forest temple :) Fick det idag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Fick mitt idag! Hade aldrig trott att jag skulle få det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 och jag får klara mejj utan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 jag fick mitt på julafton var tyvärr inte hemma då var på landet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jag fick mitt en dag innan realese också, ja har klarat det ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Asså shit vad dyrt det :blink: Kostar typ 700 i varenda butik och är typ alltid slutsålt Fast det gör inte mej nåt har det ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 På game kunde man byta in TWW mot TP och få 200 kr rabatt. Men så hade jag två ex också. Menmen. §1.11 så tråden låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg