Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag är ganska ny på maplestory men jag är bowman. Men när jag hade lite liv kvar tänkte jag sätta mig på den där gröna stolen som man får från början men istället råkade jag slänga den istället.

Så finns det nåt sätt att få tillbaks den ?

Skrivet

Jo, den bara försvann när jag skulle slänga en annan sak men då råkade jag dubbel-klicka på stolen och då stog det

Are you sure you want to drop it ?

You will not get it back eller nåt sånt stog det.

Annars får jag väll göra en ny gubbe.

Skrivet

För det första: Man kan inte slänga den, så erkänn bara att du inte vet hur man får tag i den.

Man får den av "mekanikern" på MapleIsland.

Det är väl fullt möjligt att droppa grejjer och aldrig få tillbaka dom? Halloween event är ju över, om jag droppar mina candies får jag upp en ruta med som berättar att om jag droppar som nu så får jag aldrig tilbaka dom. Samma sak kanske hände med stolen, det är väl en SET-UPgrejj?

Skrivet

ok tack

Nu håller jag på med uppdraget just another day at work och cheif stan's letter.

Men vart ligger eos tower och vart är dr.kim of omega sector ?

Skrivet

ok, men nu har jag ett ganska stort problem.

När jag skulle åka tillbaks till ellias med båten so stog det connect to the server unabled och sedan när jag loggade in så va jag vid orbis igen.

Så nu har jag inga pengar alls för det hende så men finns det inte nåt sätt att komma tillbaks dit ? annars så blir jag ju kvar där för alltid :(

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...