Daniel Kamali Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag håller med. Han menar så här: Att man ska kunna ha två hemsidor inte bara lägga upp en. Utan att man skulle kunna lägga upp två hemsidor om man har gjort två ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Kommer inte att komma något sånt just nu, men kanske senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Och varför ska man ha två rader sånna. Fattar ingenting. Kan någon förklara på svenska språket? Good bye! han menar två http://www.fuska.se/forum/templates/subSilver/images/lang_swedish/icon_www.gif fattar du vad han menar nu?......jag fattar iaf vad han menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 Ok nu fattar jag men helt onödigt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
järnsläpp Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 asså bra ide men admin gör det! vi kanske har flera sidor och vi kanske vill att det ska komma så många som möjligt till alla sina sidor så gör så det blir ungefär som när man gör omröstningar och lägger dit ett till val ungefär så ska man göra och sen ser man flera sidor,snälla snälla snälla gör det! holler med fireblast om att det var en bra ide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 järnsläpp vad är det?,du värkar vara hysterisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Och varför ska man ha två rader sånna. Fattar ingenting. Kan någon förklara på svenska språket? Good bye! han menar två http://www.fuska.se/forum/templates/subSilver/images/lang_swedish/icon_www.gif fattar du vad han menar nu?......jag fattar iaf vad han menar! Varför ska man ha två sånna??!! Jag har till och med glömt bort vad de är till för. Kan någon föklara det för mig?? :) :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Om man har två hemsidor kan man länka till dom båda! Annars skulle man kunna göra en enkel liten kodbit så att om man har fyllt i två fält med hemsida så öppnas båda i olika fönster! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.