Gäst VilmerDaKing Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 ...lägga in en tråd på spana in. 25kr kan man ju få typ Fuska VIP vilket e så mkt mer värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 (redigerat) "Varför kostar det med spana in" Dummaste fråga jag hört i mitt liv! Om det skulle vara gratis skulle den kunna missbrukas. Redigerat 16 December 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 "Varför kostar det med spana in" Dummaste fråga jag hört i mitt liv! Om det skulle vara gratis skulle den kunna missbrukas. Bara för att saker är gratis så missbrukas dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Nej självklart inte, men som jag sa Om det skulle vara gratis skulle den kunna missbrukas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Det skulle kunna bli en VIP funktion, 3 "spana in" på en månad, eller något i den stilen. Det skulle kunna leda till att fler blir sugna på att skaffa VIP, funktionen används inte så mycket. Så det kan väl inte skada, med ett försök? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Tillsvidare kostar "spana in" 10kr. Får se om det kanske längre fram skulle kunna ingå i FuskaVIP eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Jo det tycker jag! ja tycker spana in ska ingå i vip. annars tycker jag att vip e helt värdelös det enda roliga är att man kan göra omröstningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.