DanneD Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Är det någon som gillar fotboll. Isåfall vilket är ditt fotbolls lag, kollar du ofta på fotboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Är det någon som gillar fotboll. Isåfall vilket är ditt fotbolls lag, kollar du ofta på fotboll? Jag gillar fotboll, men brukar enbart kolla på fotboll på TV när det är VM eller liknande... Gillar mer att spela med kompisarna... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mamma_Sara Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Hej!! Gillar åxå fotboll.. spelar själv å ser på tv:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 hej jag gillar fotboll och mitt favorit lag är Fc barcelona och jag spelar fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jag kollar ofta på fotboll och spelar sj. Favorit lagen är Manchester United och Real Madrid. Brukar kolla på fotboll ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Spelar självklart fotboll! :D Favvolagen är lätt Hammarby IF å FC Arsenal!men även S.S Lazio har en plats i mitt hjärta! Kollar på de när jag har möjlighet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 (redigerat) Jag gillar fotboll, jag tycker att det är rätt roligt att se på i bland. Jag ser de stora mästerskapen, men några vanliga ligamatcher hinner jag sällan med. Jag hejar inte på något speciellt klubblag, för de bästa fotbollspelarna och de som gör roliga saker med bollen på plan, de byter klubb så ofta. Redigerat 30 December 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 jag spelar helre än att titta på fotboll..förutom om det är nån enstaka vm-match...spelar dock inte i nåt lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag lirade fotboll i ett år, sen la jag av. Inkasten gick ihop med basketpassarna, så jag valde att satsa på basketen, och det var rätt gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Spelar fotboll 3 gånger i veckan och på alla skolraster ...Vet faktist inte vilket som är mitt favorit lag xD. Och brukar inte kolla på fotboll så mycket men ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.