neVah Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Nu behöver jag en upload sida där man laddar upp en bild från MOBILEN upp till wap, som läggs på en domän i nätverket så man kan ladda ner filen till datorn. Nån som vet en sån sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Såvitt jag vet så finns det ingen browser till mobiler som har stöd för File-fält ännu, eftersom att nästan alla mobiler har olika filsystem. Möjligtvis att det går med någon specialanpassad variant men det går iaf inte med t.ex. Opera. Annars vore det ju enkelt, bara att ta nån av de vanliga uppladdningsstjänsterna som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 kan du säga nån av de vanliga uppladdningstjänsterna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 jag behöver en som e tvärt om :/ från datan till mobil så jag kan installera mina spel :P annars kan du köpa ett bluetooth stick för 200, IFA du har bluetooth i din mobil. bara å skicka till det sticket så kmr det in i datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Från dator till mobil: http://www.fuska.se/mobiltjanster/dinfil.php För spel, välj Alla modeller / ej bilder och därefter javaspel. OBS, kolla upp så din mobil stöder spelet du tänker ladda upp. De flesta nyare stöder i princip alla spel men något äldre modeller brukar vara mer specifika med vilka spel de tar emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 (redigerat) gratis skare va Redigerat 19 December 2006 av rikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 gratis skare va det kostar bara 5 kr, har själv provat och det funkar perfekt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 kan du säga nån av de vanliga uppladdningstjänsterna då? Ripway, putfile etc. Detta funkar även om du vill föra över från dator till mobil, sålänge du har en bra webbläsare i mobilen som kan hantera alla slags sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 kan man ladda ner från ripway i mobilen? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.