Gäst lordifan Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Hej, jag vill bara fråga hur man typ"flyger" på surf_ski då menar jag vissa åker från ett ställe till ett annat som kanske är några meter ifrån varför kan jag inte göra det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 hur länge har du spelat surf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 jag hhmm i några månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 (redigerat) Man ska bara liksom svänger runt eller vad man ska säga. Redigerat 18 December 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 måste man inte göra något med typ airmove eller airacclerate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Har airaccelerate men ska testa airmove nästa gång tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 airaccelerate ska väl vara på 100? Elr så var det 999. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 airaccelerate 100 å zkillz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Han menar nog den onsynliga gången.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Om du menar den osynliga gången vid tornet så går man upp i tornet och istället för att fortsätta surfa åt höger så går du åt vänster och vänster igen åsså går du ut i luften. Nu står du luften. Nu får du hitta vägen till AWP camping tornet. OBS! När jag skrev tornet nu så menade jag tornet man kommer upp i av luft trycket. Om du menar när man typ vill åka åt vänster jätte fort istället för långt fram och att den vågen som är åt vänster är mycket högre så drar du fort musen innåt och sen utåt + uppåt och sen så styr du bara till den vågen du vill till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg