Fruktnystan Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 (redigerat) I den här tråden tänkte jag att man kunde få lägga in bilder man ritat. Det ska vara bilder ni ritat i verkliga livet,inte på datorn.Vad som helst,manga,mönster eller nånting! Ta ett kort eller scanna in era teckningar! Här är några av mina.Dock dålig kvalitet på bilderna. PS:Det blev fel,två trådar.Ta bort den andra! :( Redigerat 18 December 2006 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Najsiga bilder, Jag brukar göra sånna här tags med snygga texter. fast orka ta kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Snyggt jobbat Kisuna ;). Jag brukar själv rita. Mest människor och abstrakta saker, men även andra olika saker som träd, bilar, djur och så vidare. Dock har jag ingen scanner. Men jag ska få en digitalkamera i julklapp :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 I den här tråden tänkte jag att man kunde få lägga in bilder man ritat. Det ska vara bilder ni ritat i verkliga livet,inte på datorn.Vad som helst,manga,mönster eller nånting! Ta ett kort eller scanna in era teckningar! Här är några av mina.Dock dålig kvalitet på bilderna. PS:Det blev fel,två trådar.Ta bort den andra! :( Shit!! den va ju skitsnygg!!men vill ej ta kort på mina teckningar e för dåli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 snygga bilder (bli nästan avundsjuk :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Bara nästan avundjuk? ;) Några av de där teckningarna borde nog ta ett tag att göra. Visst, det är ju inte så svårt att rita när man har ett rutpapper med linjer att följa. Men för det första så krävs kreativitet, och för det andra noggrannhet. Bilderna var ju f*n helt symmetriska också. Snygga bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Ville bara lägga upp två stycken Yoshi bilder som jag har ritat. Viss blev dom bra? http://img113.imageshack.us/img113/4503/bild17av2.jpg http://img505.imageshack.us/img505/2572/bild18ut4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Oh gosh, Megani.. Även om jag sett dem förr älskar jag dem fortfarande <3 värsta skills du har asså :] *kramar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Tack så mycket, kompis! Jag äger på att rita Yoshi om jag får säga det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.