Gäst Xarph Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 hur många gubbar tycker ni ja ska ha? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Var är det för en fråga? Helt upp till dig ju. oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Var är det för en fråga? Helt upp till dig ju. oO men jag undrar hur många du tycker är normalt :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 (redigerat) Själv har jag fyllt alla platser utom en på Stormreaver, så har jag ett par RP chars, en ally på nån server och lite allt möjligt. Redigerat 19 December 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Själv har jag fyllt alla platser utom en på Stormreaver, så har jag ett par RP chars, en ally på nån server och lite allt möjligt. hur många gubbar e de? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Jag tycker du ska ha 1 gubbe som du koncentrerar dig på sen omk du vill kan du göra en Alt men asså 30 gubber typ är ju bara..baaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 lite "fucked up" fråga :lol: Men jag tycker väll 1 till att börja med å sen kankse några till sen.Och när du e i hög lvl e de skoj me twink :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 lite "fucked up" fråga :lol: Men jag tycker väll 1 till att börja med å sen kankse några till sen.Och när du e i hög lvl e de skoj me twink :P du ska inte svära :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 (redigerat) När du trötnar på gubben du spelar på just nu. Annars så tycker jag att man ska ha en på 60 (med bra saker) innan man börjar på en ny. För det är på 60 det roliga börjar. Redigerat 19 December 2006 av SpoWn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Helt rätt Spown, spelet börjar på 60 :P Jag har en 60 och typ tre alts på lvl 20. Innan jag rensade upp litet hade jag dock fyllt alla platser (50 chars får man ha, max) med olika testgubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 men man vill ju ha en av de nya (minst) när bc kommer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 hur många gubbar tycker ni ja ska ha? :rolleyes: Eh whoot? vadå "gubbar" - Karaktärer. Och hur f*n ska vi andra säga hur många karaktärer du ska ha? beror ju på om du lvlar dom eller om du har dom på lvl 1 och sen skiter i dom. Föresten så tycker (JAG) att det var en idiotisk fråga som du ställde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg