Hoppa till innehåll

Eller!?


Datormaskin

Rekommendera inlägg

När jag kolla på game så finns det inga nya xbox spel har dom slutat göra nya spel? Eller har dom bara inte tagit fram nya?

 

Speltillverkarna borde ju fortsätta göra Xbox-spel tycker jag. Xbox 360 är relativt nytt och man kan inte sätta krav på att man ska köpa en ny konsol för massa pengar, direkt. Däremot kan jag första om de minskat speltilverkningen för Xbox och satsar på 360 numera. Redigerat av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

men lol Xbox 360 kostar nästan lika mycket som en WII (2800 kr ungefär) (WII 2500 kr) så wtf varför inte köpa ett X360? bättre grafik, och det finns bara barnspel till WII, dom kommer aldrig få nått so storslaget som GoW på deras futtiga konsoll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men lol Xbox 360 kostar nästan lika mycket som en WII (2800 kr ungefär) (WII 2500 kr) så wtf varför inte köpa ett X360? bättre grafik, och det finns bara barnspel till WII, dom kommer aldrig få nått so storslaget som GoW på deras futtiga konsoll.

 

Jo, jag håller med, Wii tror jag kommer förlora lika stort som gamecube gjorde (kanske inte världens största förlust, men Xbox och PS2 blev kändare).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...