Datormaskin Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 När jag kolla på game så finns det inga nya xbox spel har dom slutat göra nya spel? Eller har dom bara inte tagit fram nya? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 När jag kolla på game så finns det inga nya xbox spel har dom slutat göra nya spel? Eller har dom bara inte tagit fram nya? NHL 07,FIFA 07,NFS Carbon m.m finns till Xbox ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) När jag kolla på game så finns det inga nya xbox spel har dom slutat göra nya spel? Eller har dom bara inte tagit fram nya? Speltillverkarna borde ju fortsätta göra Xbox-spel tycker jag. Xbox 360 är relativt nytt och man kan inte sätta krav på att man ska köpa en ny konsol för massa pengar, direkt. Däremot kan jag första om de minskat speltilverkningen för Xbox och satsar på 360 numera. Redigerat 20 December 2006 av Pocahontas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 nja man har slutat att tillverka XBOX inte spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Spelen kommer tillverkas något år till, men sedan får man ta och införskaffa nästa generations konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Spelen kommer tillverkas något år till, men sedan får man ta och införskaffa nästa generations konsoll. Usch Usch..!! Då får jag väl ta och köpa Wii efter nyår. Men som sagt NFS Carbon, CoD 3, det nya Tony Hawk spelet m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 nja man har slutat att tillverka XBOX inte spelen f*n vad dumt :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 se det från den ljusa sidan! Man kan ju skryta om att man har en konsoll som inte tillverkas mer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kul Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 dem flesta nya spel kmr jue fortfarande till X-Box så varf köpa ett nytt just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Jag tycker det är dåligt att de förväntar att alla Xbox-fans köper 360 så fort det kommer ut, de börjar göra de bra spelen till 360, microsoft förväntar sig att alla har köpt den nya konsollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 men lol Xbox 360 kostar nästan lika mycket som en WII (2800 kr ungefär) (WII 2500 kr) så wtf varför inte köpa ett X360? bättre grafik, och det finns bara barnspel till WII, dom kommer aldrig få nått so storslaget som GoW på deras futtiga konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 men lol Xbox 360 kostar nästan lika mycket som en WII (2800 kr ungefär) (WII 2500 kr) så wtf varför inte köpa ett X360? bättre grafik, och det finns bara barnspel till WII, dom kommer aldrig få nått so storslaget som GoW på deras futtiga konsoll. Jo, jag håller med, Wii tror jag kommer förlora lika stort som gamecube gjorde (kanske inte världens största förlust, men Xbox och PS2 blev kändare). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg