lizem Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Nu har man ju slutat skolan, så skönt :D Och jag undrar vad ni som går i 8an och 9an fick för betyg? Själv fick jag 3 MVG och resten VG :) (går i 8an) på vår skola är det så vissa lärare sätter inte MVG för de vill inte sänka betygen senare så 3 MVG var det bästa nån fick i hela 8an :D om jag skulle gått i 9an så skulle jag säkert fått runt 10 MVG :) Så vad fick ni för betyg? PS. GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA :D DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 :cool: Jag får mïna betyg imorgon och jag tror nog att jag bara får G Men jag ska försöka få upp några till VG också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) MVG på Kemi och Matematik. VG på Fysik. Resten G. Inget IG. Jag går i 8:an :) Jag tror jag kommer få bättre betyg på vårterminen för att nu på höstterminen har jag varit sjuk mycket.. :( Men när vi börjar ska jag gå fastän jag e sjuk! :evil: Redigerat 21 December 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 MVG: SO, Svenska, Engelska, Kemi, biologi, hemkunskap, Gympa. Resten vg och ett g.. Bild -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 VG+ i spanska resten mvg :P weee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jag hade två g. Ett i hemkunskap (förstår inte varför) och matte. Sen hade jag ett MVG i sammhällskunskap och resten VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 VG+ i spanska resten mvg :P weee Du är 12? Fick VG+ i Engelska och resten G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 VG+ i spanska resten mvg :P weee Man får väl inte - eller + på slutbetyg? Sen är du ju 12år också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Ne. - eller + visas inte när man ska söka. Men jag fick reda av min Engelska lärare att jag hade VG+ och kunde få MVG nästa termin om jag bara ansträngde mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 4 VG resten G...Orkar inte plugga inför massa prov, därför är det så lågt. Men ingen här har slagit min klasskompis betyg ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Hemkunskap,Bild=VG Resten G Ultra Svårt att få Mvg på min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 VG: Idrott,spanska,engelska och bild. Resten var G enligt pappret. Fast Hemkunskap och Kemi läraren sa att jag hade G+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.