Gäst VilmerDaKing Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jag fick jullov idag, f*n vaH gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 vi slutar imorgon.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Fick jullov igår vid 12.10 och börjar den 9:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 yes! äntligen lov :D vi börjar igen den 9:e... och det bästa av av allt är att det bara är 2 dar till Julafton!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Mitt lov började idag och skolan börjar för mig den 8:onde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 HÄRLIGT!! fast snart är den över :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Nu är min frihet över, börjar den 9:onde blir det väll stiga upp kl 06:30 äta och sätta sig på en buss i en halvtimma <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.