Shaddy Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Själv sitter jag hemma i soffan och är ledig. När börjar erat jullov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Vi blev lediga idag, vi slutade 10.15 idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Har avslutning imorrn :( Tror jag slutar klockan 12, fast vi har inga lektioner då ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 ja har också avslutning imon.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Mitt jullov började i dag, det kommer att bli så gött att slippa skolan och ta det lugnt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Man kan säga att vi slutade skolan idag, men imorgon ska vi ha en liten avslutning med klassen. Leka lekar, fika och sådant. (: (Inga lektioner!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Mitt jullov började i dag, det kommer att bli så gött att slippa skolan och ta det lugnt. :) Bah! Ska du säga som inte varit i skolan på två veckor. Vårt jullov började idag kl 10:15, just nu sitter jag vid datorn, ska bli roligt att fira jul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 WTF!? vi slutar inte förrän på Fredag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Mitt jullov börjar imorgon. Idag ska man ut och festa ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Mitt börjar imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Man kan säga att vi slutade skolan idag, men imorgon ska vi ha en liten avslutning med klassen. Leka lekar, fika och sådant. (: (Inga lektioner!) Samma här ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Slutar imorron vid ca 10-tiden. Sen är det bara att börja slappa och vänta på julklapparna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.