Gäst Szellerie Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Admin testar oss nog bara. Varför skulle han annars skapa ett spamforum? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Vill man inte skriva i ett sådant så slipper man. Men vissa tycker att det är för hårda regler i de vanliga forumen - så nu kanske de istället kan hålla sig till spamforumet där det inte är lika noga med reglerna. Och de som inte vill räkna igenom en halv sida spamämnen i Allmänt-forumet kanske slipper det i någon mån i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Jag tycker iallafall att inläggsmätaren borde gå upp. Inlägg som inlägg! Redigerat 21 December 2006 av Pocahontas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Vill man inte skriva i ett sådant så slipper man. Men vissa tycker att det är för hårda regler i de vanliga forumen - så nu kanske de istället kan hålla sig till spamforumet där det inte är lika noga med reglerna. Och de som inte vill räkna igenom en halv sida spamämnen i Allmänt-forumet kanske slipper det i någon mån i fortsättningen. Jag har inte sagt att jag inte gillar att skriva där. Jag tycker det är skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jag tycker iallafall att inläggsmätaren borde gå upp. Inlägg som inlägg! Nej, verkligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jag tycker att Spamforumet borde vli för offtopic-trådar. Men under bevakade former. Man kan exempelvis skapa forumlekar eller bara prata/chatta. Men som sagt under bevakade former. Fast kanske inte lika bevakat som i de andra forumen ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jag gjorde en tråd som hette vufytjgbyktgvtbfhvhdg elle nåt sånt fast dom radera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jag tycker att Spamforumet borde vli för offtopic-trådar. Men under bevakade former. Man kan exempelvis skapa forumlekar eller bara prata/chatta. Men som sagt under bevakade former. Fast kanske inte lika bevakat som i de andra forumen ;). Uppröjt samt att reglerna är förtydligade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 (redigerat) Håller med Pocahontas jobbigt om alla bara skriver medelanden som "AGFGAIIOAD!! LJ" i spam forumet. Redigerat 22 December 2006 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Ordet "Spam" måste inte betyda att det är trådar och inlägg som bara innehåller "sfkjh8956nj" Det kan också vara lekar o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jag gjorde en tråd som hette vufytjgbyktgvtbfhvhdg elle nåt sånt fast dom radera den? Och vad var meningen med den tråden?Det finns gränser, t.o.m till spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 (redigerat) det är rätt att man inte får fm, fr och att det går upp på inläggs räknaren annars skulle jag inte skriva där :IO [edit] vars är alla inlägg från igår? :huh: Redigerat 22 December 2006 av Inka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.