Elias Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 ja, jag undrar hur man gör animationer eller bildspel asså bilder som spelas upp snabbt? finns det nåt speciellt program för det snälla hjälp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Windows Movie Maker Powerpoint eller så kan du alltid markera bilderna och klicka på "visa som bildspel" finns säkert något specialutformat på download.com också skulle jag tro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Power point använder vi i skolan simpelt och enkelt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 21 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 men asså jag menar spelas om och om igen fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Använd Adobe Imageready. Då kan du göra .gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master90 Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Om du vill göra ett bildspel på en cd skiva så har nero 7 bra tjänster för det. Vet ej om de har bildspel tjänsten i de gamlare versionerna. Kanske till någon hjälp. Nero 7: Easy Tecs Burnsoftware Ahead NERO 7 Premium Fulllversion Kostar ca 719 kr (59.90 €) http://www.easy-tecs.com/shop/artikeldet.p...ro7&sprachnrs=2 Kso Consulting NERO 7 PREMIUM RELOAD Kostar ca 524 kronor http://www.kso.se/index.php?products_id=750 Onoff Nero 7 Kostar 664 kr http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...60?opendocument Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 21 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Använd Adobe Imageready. Då kan du göra .gif var får jag adobe imageready? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 adobe imageready hänger ihop med adobe photoshop cs så du ska lada ner adobe photoshop för att få imageready du får den när du intsallerar photoshop och det kosatr runt 10000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 kostar ps 10 000? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 21 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 lol f*n va dyrt då orkar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det kostar 10075 kronor. Bra att veta så att du inte saknar 75 kr när du kilar och köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Finns ju alltid ett olagligt sätt att få tag på det men jag vill inte säga hur :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.