HUHEUEHEUEHUH Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jag hörde en kompis säga att när hans kusin spelade Habbo då köpte han grejer och sen nästa månad så fick dom en räkning för att han hade köpt grejer. När han sa det till mig så sa jag att jag inte trodde på det eftersom att man får ju habbo mynt som man kan köpa grejer för men han sa att det var fel. Att det kostade riktiga pengar så vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Detta var ruggigt rörigt! Menar du om det kostar att köpa habbo mynt? Ja, det kostar att köpa habbo mynt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 6 stycken habbo-mynt kostar 15 spänn. Man blir beroende av att ha habbo möbler så man får en lång räkning hem... (jag har varit med om det) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Habbo är dåligt överhuvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 LOL det kostar att köpa för att sidan ska överleva! dock är det ingen liten sen umma det är en 30-50kr sen har man en fin mobil räkning! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Dom klarar sig bra länge även ifall alla skulle sluta spela Habbo det finns världen runt och dom gör ju till och med reklam för det på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) habbo e hel tråki man slösar bara pengar för att få mynt Redigerat 29 December 2006 av limmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 habbo lurar er på pengar!!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Om man vet hur man lurar folk så kan man alltid få lite möbler. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.